KROSS Hexagon 5.0 to rower, który może wprowadzić w kolarstwo górskie, a jednocześnie bez problemu posłuży jako rower do bezpiecznego dojazdu do pracy czy weekendowych wycieczek. Czerpie on garściami z rozwiązań z naszych rowerów z serii Level, dzięki czemu poradzi sobie także w trudniejszym terenie. Wyposażyliśmy go w sprawdzony osprzęt oraz bardziej zaawansowane rozwiązania niż w niższych modelach Hexagon. Dzięki temu bez problemu odnajdziesz się w mieście, a także będziesz mógł na nim spróbować swoich sił w pierwszych maratonach MTB.
KROSS Hexagon 5.0 w 2021 roku to kontynuacja myśli przyświecającej nam przy projektowaniu poprzednich generacji tego roweru. To nie tylko nowy lakier położony na ramie – poprawiliśmy wiele drobnych detali, które przekładają się na przyjemność oraz komfort płynące z jazdy.
KROSS Hexagon 5.0 to doskonały wybór dla każdego szukającego roweru uniwersalnego. Sprawdzony napęd Shimano z 24 przełożeniami zapewnia bezproblemową i tanią eksploatację. Tylna przerzutka Shimano Acera M360 ułatwia zmianę przełożeń nawet w trudniejszym terenie oraz wymaga mniejszej uwagi niż niższe grupy. By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach wyposażyliśmy KROSS Hexagon 5.0 w hydrauliczne hamulce tarczowe, zapewniające większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
Amortyzowany widelec SR Suntour XCE28 o skoku 80 milimetrów wygładzi wszelkie nierówności znajdujące się na drodze, a także pomoże Ci w pokonaniu różnych przeszkód, które mogą stanąć na Twoje drodze w trakcie czerpania przyjemności z jazdy rowerem. KROSS Hexagon 5.0 dostępny jest w dwóch rozmiarach kół – 27,5 cala oraz 29 we wszystkich rozmiarach ramy. Niezależnie od wybranej średnicy koła znajdują się na nich przystosowane do lekkiego terenu opony Mitas Ocelot V85 o szerokości 2,1 cala.
Rama KROSS Hexagon 5.0 została wykonana z aluminium performance. Ten stop aluminium zapewnia rowerowi sztywność oraz odporność na złamania i uszkodzenia. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Rama i widelec
Napęd
Koła
Hamulce
Komponenty