Kiedy tworzyliśmy KROSS Evado 6.0, chcieliśmy przede wszystkim stworzyć rower uniwersalny. Taki, który dostosuje się do twoich preferencji i bez zająknięcia przejedzie po terenie, w który go zabierzesz. Kross Evado 6.0 to rower uniwersalny, z którym zaprzyjaźnisz się już od pierwszych wspólnie pokonanych kilometrów. I z każdym kolejnym to uczucie będzie się tylko pogłębiać.
W 2021 roku KROSS Evado 6.0 przeszedł delikatne zmiany, które czynią go jeszcze bardziej uniwersalnym rowerem. Dostosowaliśmy także wiele komponentów, tak by zapewnił Ci on jeszcze większą przyjemność z jazdy. Nowe hydrauliczne hamulce tarczowe, opony zapewniające przyjemną jazdę zarówno po miejskich, jak i leśnych ścieżkach rowerowych.
WKROSS Evado 6.0 staraliśmy się dobrać napęd w taki sposób, by zapewnić Ci długą i bezproblemową eksploatację. Tylna przerzutka Shimano Deore ze specjalnym systemem shadow minimalizuje ryzyko jej uszkodzenia, a w połączeniu z trzyrzędową korbą oferuje aż 27 przełożeń. Dzięki temu żaden teren nie będzie ci straszny. To także wysokiej jakości hydrauliczne hamulce tarczowe Nutt, ułatwiające modulację siły hamowania. Dzięki nim bez problemu zatrzymasz się zarówno przed zmieniającym się tuż przed twoim nosem światłem na czerwone, ale także w trochę bardziej wymagającym terenie. To po prostu najlepszy możliwy wybór jeśli chodzi o hamulce rowerowe. W KROSS Evado 6.0 wykorzystaliśmy amortyzator SR Suntour NEX HLO. By zwiększyć jego użyteczność i poprawić efektywność pedałowania na płaskich odcinkach trasy w koronie amortyzatora znajduje się jego blokada umożliwiająca usztywnienie widelca. Znajdziesz w nim także koła o średnicy 28” i opony o szerokości 40 milimetrów. Zapewnią Ci one doskonałą przyczepność nawet na mokrej nawierzchni.
KROSS Evado 6.0 to także lepszy materiał wykorzystany do wykonania ramy. Do jej stworzenia użyliśmy aluminium lite. To ulepszony stop aluminium 6061, będący kompromisem między wysoką sztywnością ramy a jej niską masą. Charakteryzuje się wysoką odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy. To także hydroformowanie ramy, dzięki czemu udało się nam uzyskać estetyczne, niespotykane nigdzie indziej kształty poszczególnych rurek. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Rama i widelec
Napęd
Koła
Hamulce
Komponenty