Czasem chcesz zjechać z utartych dróg w niezbadane rejony kraju. Chcesz przemierzać szutry, pokonywać leśne rzeczki, wzywa Cię przygoda? Nasz KROSS Esker 2.0 został stworzony właśnie w tym celu. To rower dla tych wszystkich, którzy szukają nowych dróg tam, gdzie ich nie ma. Uciekających od cywilizacji i chcących spędzić noc na mazurskich łąkach wpatrując się w gwiazdy.
Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnegotowarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko. Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym. Przeczytaj więcej o zaletach ramy Gen2 na naszym blogu.
Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.
KROSS Esker 2.0 został wyposażony w osprzęt Microshift, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 1x10, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 11-48 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.
By hamowanie zawsze było przewidywalne, niezależnie od warunków atmosferycznych czy sytuacji na drodze zamontowane zostały mechaniczne hamulce tarczowe. Zapewniają one dużą wyższą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. A dzięki mechanicznym zaciskom hamulców także bezawaryjność i łatwy serwis nawet w trakcie wycieczki rowerowej.
Rama KROSS Esker 2.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego oraz odporność na uszkodzenia mechaniczne.Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.
Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker 2.0 został wyposażony w przystosowane pod system bezdętkowy opony WTB o szerokości 42 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło Sele Royale oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.
Rama i widelec
Napęd
Koła
Hamulce
Komponenty